Support

 Home / Welkom / Paarden / Support

Ondersteuning

Vijf-sterren support!

Onder support verstaan we: ervoor zorgen dat de dierenarts steeds snel en goed verder geholpen wordt. Zowel bij pij panne, bij het instellen van configuratieopties, als bij hulp in het gebruik van het programma.

 

Als dierenarts bent u 24/24 en 7/7 beschikbaar voor uw klanten. Dan mag u dat van ons ook verwachten.

 

Niets is zo vervelend als dat u voor een noodsituatie een foto moet nemen en een kleine hapering dit belet. Via telefoon bieden we u op zulke momenten meteen deskundige bijstand. In de meeste gevallen geraakt het probleem binnen enkele minuten opgelost.

 

Via Teamviewer kunnen we ook bij complexere euvels even snel vanop afstand ingrijpen. Indien nodig zijn er altijd vervangtoestellen beschikbaar.

 

Ook voor hulp bij het dagelijks gebruik van de software, het instellen van configuratieopties enz. garanderen we continu een snelle en efficiënte support.

 

Aangezien we naast distributeur ook medeontwikkelaar van het systeem zijn, beheersen we de volledige installatie en configuratie als geen ander.

 

Tal van nieuwigheden (zoals de virtuele router, protectiecovers, aansturingsboxen met mobiele interface, de alternatieve en compacte aansturingskaart voor de inbouw in desktop-pc's) werden geheel door Veterinary Solutions ontwikkeld. Zij kennen voor ons dus geen geheimen.

 

Tot en met hardware!

Lokale service van de hardware leverancier

Indien het alsnog noodzakelijk zou zijn, dan is er nog steeds het lokale service center van FUJIFILM (voor België in Zwijndrecht). Zij kunnen zowel software- als hardwareproblemen oplossen. De hardware hoeft dus niet naar een ver land verscheept te worden, wat heel wat zorgen en kosten bespaart.

 

Met een optioneel update-contract blijft uw systeem daarenboven steeds tot de laatste stand van de techniek bijgewerkt.

 

Vraag onze referentielijst voor getuigenissen over onze support.